Атырау қ., М.Ауэзов қ. 80
"Атырау облысы Су Арнасы" КМК басқармасы: 454017; 454022; 454023; 454026; 454027.
Орталық диспетчерлік қызмет (апаттық): 492002; 492003; 492009; +77011019805.

https://drive.google.com/drive/folders/15pWVDwQk78ewj7cikKglfvXanWIU5TNt?usp=sharing

 https://cloud.mail.ru/public/m1NA/A9eL3pACz

 

ПРЕСС-РЕЛИЗ

 

ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс қимыл агенттігі мен өңірлік департаменттерінде «Antikor оrtalyǵy» өз жұмысын бастады. 

«Antikor оrtalyǵy» жемқорлық мәселелері бойынша азаматтарды қабылдау алаңы болып табылады.

Antikor оrtalyǵy-ның мақсаты азаматтарды кедергісіз қабылдау және олардың өтініштері бойынша жедел шаралар қабылдау үшін қолайлы жағдай жасау болса, міндеттері жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін қорғау.

Antikor оrtalyǵy-ның функциялары:

- жеке тұлғаларды және заңды тұлғаларды қабылдау;

- уәкілетті органдар мен сотқа жүгінуде жеке тұлғаларға және заңды тұлғалардың өкілдеріне консультация беру және жәрдем көрсету;

- жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат пен құқықтық нормаларды түсіндіру.

Орталықтың жұмыс уақыты: дс-жм, сағ. 09:00-ден 17:00-ге дейін. 

 https://drive.google.com/drive/folders/15pWVDwQk78ewj7cikKglfvXanWIU5TNt?usp=sharing

 

Screenshot 20220406 182333 Gallery

 

«Атырау облысы су арнасы» коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны бойынша сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу туралы анықтама.

Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Төрағасы бекіткен 2020 жылғы 30 желтоқсандағы квазимемлекеттік сектор субъектілерінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс институтын ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар және  құқықтық қамтамасыз ету және комплаенс  бөлімінің ережелеріне сәйкес  «Атырау облысы Су арнасы» КМК (бұдан әрі – Кәсіпорын) директорының 05.01.2022 жылғы №3-ө бұйрығы негізінде Кәсіпорын  қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізілді.

 

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау кезеңі:

2021 жылдың  01 қаңтардан 31 желтоқсанға дейін.

 

1. Кіріспе

1. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау пәні:

1) Кәсіпорын жұмысына  әсер ететін ішкі ережелердегі және құжаттардағы сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау;

2) Ұйымдастыру-басқару қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау  

 

Мониторинг көздері: бұқаралық ақпарат құралдары, мемлекеттік органдардың ресми интернет-ресурстары, қоғамдық бірлестіктердің ақпараттары, тұтынушылардың өтініштері, көрсетілетін қызметтердің статистикасы және т.б.

 

I. - Кәсіпорынның қызметіне әсер ететін ішкі нормативтік құқықтық актілердегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау.

1. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы құқық қолдану тәжірибесін зерделеу және бағалау Мемлекеттік органдардың, ұйымдардың және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі қызметін зерделеу. Функционалдық қызметтерді көрсету кезінде жеке және заңды тұлғалармен өзара әрекеттесу бойынша Кәсіпорын қызметін зерделеу.

Кәсіпорын өз қызметін Атырау облысы әкімдігінің 2019 жылғы 16 қазандағы № 226 қаулысымен бекітілген Жарғы негізінде жүзеге асырады.

Іс-әрекет субъектісі  Кәсіпорын тұтынушыларға суды дайындау және тасымалдау, ағынды суларды бұру, жылу энергиясын өндіру, жеткізу және бөлу, сондай-ақ су бұру жүйелерін пайдалану және басқа да ілеспе қызметтерді үздіксіз сапалы көрсету болып табылады.

Іс-әрекеттің мақсатыКәсіпорын шаруашылық-ауыз су, ағынды суларды бұру, өндіру, жылу энергиясын өндіру, жеткізу және тұтынушыларға тарату үшін суық сумен қамтамасыз ету болып табылады.

Осы мақсатқа жету үшін Компания келесі іс-шараларды жүзеге асырады:

- сумен жабдықтау және су бұру қызметтерін көрсету:

1) шаруашылық-ауыз суды беру және сарқынды суларды бұру;

2) тұтынушыларға меншікті өндірістің жылу энергиясын жеткізу және бөлу;

3) дренаждық жүйелер мен жаңбыр кәріздерін пайдалану;

4) шаруашылық-ауызсу қажеттіліктері үшін суды мамандандырылған көлікпен жеткізу қызметтері;

5) есепке алу аспаптарынан көрсеткіштерді алу;

6) сыртқы сумен жабдықтау және кәріз желілері мен құрылыстары бойынша қызметтерді көрсету, оның ішінде: желілерге техникалық қызмет көрсету; кәріз желілерін шаю және тазалау; желілердегі судың ағуы мен саңылауларын жою; желілердегі гидравликалық сынақтар; объектілердің желілеріне қосу, оның ішінде . қарызды өтегеннен кейін желілерді, құрылыстар мен жабдықтарды ағымдағы және күрделі жөндеуден өткізу; септиктен заңды және жеке тұлғаларға сарқынды суларды айдау; жер асты суларының деңгейін төмендету және жер үсті суларын дренаждық жүйелерден бұру үшін желілер мен құрылыстарды пайдалану; заңды және жеке тұлғаларды сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін салу.

7) кәсiпорындарға, ұйымдарға, халыққа сумен жабдықтау және су бұру жүйелерiн жөндеу жөнiндегi қызметтердi көрсету: су тарту желiлерiн пайдалану және күту; кәріз сорғы станцияларын пайдалану және оларға техникалық қызмет көрсету; тазарту құрылыстарын пайдалану және оларға техникалық қызмет көрсету; техникалық шарттарды беру; сумен жабдықтау және канализация;

8) суды талдау бойынша қызметтер: су көздерінен (жер бетіндегі) суды талдау; су бұру жүйелерінің сарқынды суларын талдау.

Кәсіпорынның қызметін жүзеге асыруға, сондай-ақ кәсіпорын жарғысында бекітілген өз қызметінің мәні мен мақсатына сәйкес келмейтін мәмілелер жасауға құқығы жоқ.

 

Кәсіпорын өз қызметінде табиғи монополия субъектісіне жататын және сумен жабдықтау және су бұру қызметтерін көрсететін мемлекеттік кәсіпорын ретіндегі қызметін реттейтін Қазақстан Республикасының барлық нормативтік құқықтық актілерін басшылыққа алады.

«Атырау облысы Су Арнасы» КМК мемлекеттік қызмет көрсетпейді, лицензиялау және бақылау функциялары жоқ. Кәсіпорын қаланың тұтынушыларына Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитетінің Атырау облысы бойынша департаменті бекіткен немесе келісетін тарифтер бойынша сумен жабдықтау және су бұру қызметтерін көрсетеді.

Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін дискрециялық өкілеттіктер мен ережелерді талдау нәтижелері бойынша анықталған жоқ.

 

П. Кәсіпорынның ұйымдастырушылық-басқару қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау.

 

Кәсіпорынның оқу кезеңінде ұйымдық-басқару қызметінде келесі бағыттар әсер етті:

1) Қызметтерді тұтынушыларға қызмет көрсету саласында.

Компания сумен жабдықтау және сарқынды суларды бұру қызметтерін, сондай-ақ тиісті қызметтерді ұсынады. Қызмет көрсету кезінде кәсіпорын «Табиғи монополиялар туралы» Қазақстан Республикасының Заңын, тиісті Ережелер мен Әдістемелерді басшылыққа алады.

Кәсіпорын объектілердің өнімділігінің жеткілікті маржасы және елді мекеннің сумен жабдықтау және су бұру желілерінің қуаттылығы болған жағдайда, объектілерді қосуға немесе сумен жабдықтау және су бұру үшін инженерлік желілерді дамытуға техникалық шарттарды береді.

Техникалық шарттар келесі жағдайларда беріледі:

1) жаңа объектілерді жобалау және кейіннен салу;

2) су тұтынудың және/немесе сарқынды суларды бұрудың артуы;

3) елді мекендердің кәріз жүйелеріне ағызылатын ағынды сулардың ластануының шоғырлануының артуы;

4) егер бұл тұтынылатын сумен жабдықтау және/немесе су бұру қызметтерінің көлемі мен сипаттамаларының өзгеруіне әкеп соқтыратын болса, объектіні реконструкциялау және/немесе қайта профилдеу;

5) бұрын қосылмаған объектінің сумен жабдықтау және су бұру желілеріне қосылу.

2021 жылы тұтынушылардың өтініштері бойынша 2919 техникалық ерекшелік берілді, оның 376-сы заңды тұлғаларға, 2543-і жеке тұлғаларға арналған. Өтінішті қабылдау және техникалық шарттарды беру фактілері ретімен нөмірін көрсете отырып, арнайы тіркеу журналдарында белгіленеді; қабылдау және беру күндері; тұтынушының аты-жөні; байланыс объектінің профилі; қосылу объектінің адрестері; өтінішті қабылдаған маманның қолы; техникалық ерекшеліктің берілген күні және тұтынушының қолы. Әрбір тұтынушыға өтінімді қабылдау фактісін растайтын хабарлама берілді, онда техникалық ерекшеліктің берілген күні де көрсетіледі. Хабарлама әр тарапқа 2 данада толтырылады. Экстрадициялау фактісі арнайы журналдарда заңды және жеке тұлғалар үшін бөлек тіркеледі. Барлық өтінімдер үшін техникалық шарттар уақытында дайындалды,

2021 жылы компания қарауға 20 611 өтінішті қабылдады. Оның 6905-і заңды тұлғалардан және 6236-сы жеке тұлғалардан, 7470-і тұрғындардан сауда қызметіне түскен өтініштер.

Өтініштердің көпшілігі келесі негізгі мәселелер бойынша:

- орталық сумен жабдықтау жүйесінен уақытша ажырату мәселелері бойынша олардың желілерінде жөндеу жұмыстарын жүргізуге;

- орталық сумен жабдықтау және (немесе) кәріз жүйесіне қосуды жүзеге асыру үшін;

- кәсіпорынның желілерде жөндеу жұмыстарын жүргізуі үшін қажет болған жағдайда оның аумағына кіруге кепілдік міндеттемелерін;

- төтенше жағдайларды жойғаннан кейін абаттандыруды қалпына келтіру туралы өтініштер; желілерде тұтынушылар анықтаған төтенше жағдайлар.

- сумен жабдықтау сапасы туралы.

- сумен жабдықтау желілерін салу бойынша

- шарттарды қайта қарау және сумен жабдықтау және су бұру қызметтеріне ақы есептеуді нақтылау мәселелері бойынша.

Абоненттік бөлім үшін Тұтынушылар өтінішінің негізгі сұрақтары:

- заңды тұлғалардың келісім-шарттарды қайта қарау және сумен жабдықтау және су бұру қызметтері үшін төлемақы алуды түсіндіру мәселелері бойынша өтініштері. Келісімшарттар қайта қаралды, түсіндірмелер берілді;

- жүргізілген төлемнің есептелуін қарау мәселесі бойынша өтініштер.

- дебиторлық берешекті өндіру мақсатында арнайы техникамен шектелген кәрізді қосу мәселесі бойынша өтініштер

- салыстыру актілерін беруге қатысты жеке тұлғалардың өтініштері. Бұл құжаттарды тұтынушылар алады.

- бұрынғы иесінің қарызы бойынша шағымдар. - тұрғылықты жері бойынша есептеуге шағым.

- қарызды өтеу туралы өтініштер.

Кәсіпорынның құрылымдық бөлімшелері барлық өтініштерді Қазақстан Республикасының 2020 жылғы 29 маусымдағы № 350-VI Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 3-бөліміне сәйкес белгіленген  тәртіп пен мерзімде қарайды. 

Іс жүзінде талдау объектілері бойынша сыбайлас жемқорлық тәуекелінің фактілері анықталған жоқ.

Жеке және заңды тұлғаларға келіп түскен өтініштердің материалдарын зерделеу барысында кейбір өтініштерге жауаптарда өтініш берушілерге шешімге шағымдану құқықтарын түсіндіретін мәліметтердің жоқтығы, бұл өз кезегінде әкімшілік кедергілер туғызатыны және өз кезегінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің туындауының алғы шарты болып табылады.

2) Сатып алу рәсімдерінің заң талаптарына сәйкестігі.

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу барысында тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу рәсімдері зерделенді. Сатып алу рәсімі «Мемлекеттік сатып алу туралы» Қазақстан Республикасының Заңына, Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.

2021 жыл ішінде кәсіпорын 497 сатып алуды жүзеге асырды:

a) Баға ұсыныстарын сұрау  - 487

b)Ашық конкурс – 16

c) Бір көзден – орындалмады – 291, тікелей қорытынды бойынша – 42

d) Алдын-ала біліктілік таңдау- 11

e) Күші жойылды - 1

 

2021 жылға мемлекеттік сатып алу порталы арқылы 455 негізгі мемлекеттік сатып алу шарты жасалды, оның ішінде:

Аяқталды – 356

Ішінара орындалды – 21

Қорытынды жоқ – 24

Тоқтатылған – 24

Мемлекеттік сатып алу жөніндегі уәкілетті органнан келіп түскен хабарламалар саны – 12.

2021 жылы тармақтарға сәйкес тікелей шарт жасасу арқылы бір көзден алу тәсілімен тауарларды/жұмыстарды/қызметтерді сатып алу туралы шарттар. 4) баптың 3-тармағы. 39 «Мемлекеттік сатып алу туралы» Қазақстан Республикасының Заңы осы нормада көзделген жағдайларда, төтенше жағдайларда және т.б. аяқталды – 85.

Сатып алудың бұл түрі кәсіпорында туындаған еңсерілмейтін жағдайларға байланысты қолданылды. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің алдын алу мақсатында Кәсіпорын Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігіне, Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Ішкі аудит комитетіне, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметке сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылды жүзеге асыру тәртібі туралы түсініктеме алу үшін хаттар жолдады. осы сатып алуларды жүргізу.

 

3) Кадр бөлімінің жұмысын талдау. Заңда белгіленген тәртіппен кінәлі деп танылған адамдардың қызметіндегі сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайларды зерделеу және бағалау.

 

2021 жылы еңбек тәртібін бұзғаны, қызметтік міндеттерін тиісінше орындамағаны, Қоғам объектілерінің аумағында санитарлық-гигиеналық шараларды сақтамағаны, сондай-ақ басқа да бұзушылықтар үшін тәртіптік жауапкершілікке тартудың 44 фактісі анықталды.

Есепті кезеңде бұрын қолданылған тәртіптік жазаларды мерзімінен бұрын алып тастау фактілері анықталған жоқ.

2021 жылы 337 қызметкер қабылданды, 271 қызметкер жұмыстан кетті, оның ішінде:

- Қысқартуға байланысты – 7

- Тараптарға байланысты емес мән-жайлар бойынша – 3

- Өз еркімен – 242

- Басқа себептер бойынша – 19

Келісім комиссиясы 2 қызметкердің өтінішін қарап, оның шешімдері бойынша 1 қызметкер сотқа жүгінді. Сот Компанияның пайдасына шешім шығарды.

Жақын туыстары (ата-анасы (ата-анасы), балалары, асырап алушылары (асырап алушылар), асырап алынғандар (асырап алған), толық және толық емес аға-інілері мен апа-сіңлілері, аталары, әжелері, немерелері) атқаратын лауазымға тікелей бағынатын бос лауазымдарды атқару кезінде тиесілілік фактілері; немесе жұбайы (әйелі) анықталмаған.

Талдау нәтижелері бойынша Қоғамның бос лауазымдарға орналасу рәсімдерінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдері анықталған жоқ.

 

4) Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және онымен күресу шаралары.

2021 жылдың 8 желтоқсанында Атырау облысы бойынша Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл департаменті басшысының бірінші орынбасары Айдос Мамыт «Атырау облыстық «Су арнасы» КМК кеңсесінде сыбайлас жемқорлық туралы дәріс оқыды. Жиынға кәсіпорын басшылығы, бөлім және қызмет басшылары қатысты.

Дәріс барысында сыбайлас жемқорлық фактілерімен соқтығысқан істерді қарау, 2021 жылдан бастап Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасына енгізілген толықтырулар мен өзгерістер, Атырау облысында атқарылған жұмыстар мен анықталған сыбайлас жемқорлық қылмыстардың статистикасы, сыбайлас жемқорлық тәуекелдері сияқты мәселелер айтылды. кәсіпорын қызметімен, оның ішінде мемлекеттік сатып алу саласындағы, халықпен өзара іс-қимылда және кәсіпорын қызметінде сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алу шараларымен, квазимемлекеттік сектордың лауазымды тұлғаларының этикасы мен мінез-құлық нормалары және т.б. , Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл департаментінің бірінші орынбасары комплаенс қызметі, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің ішкі мониторингі және сатып алу саласындағы өзекті мәселелерді шешуде кәсіпорынның сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес органдарымен одан әрі ынтымақтастығына қатысты мәселелерді түсіндірді.Су бұру және сумен жабдықтау қызметі, материалдық-техникалық қамтамасыз ету мәселелері бойынша сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің алдын алу бойынша ұсыныстар берілді.

Есепті кезеңдегі кәсіпорын қызметіндегі сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша бұқаралық ақпарат құралдарында жарияланымдар Кәсіпорынның ресми сайтында орналастырылған.undefined

Кәсіпорынның әкімшілік ғимараттарындағы стендтерде, Атырау қаласы, Мақат және Исатай аудандарындағы кассаларда, Құрманғазы аудандық филиалында сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің қызметі туралы ақпараттық материалдар орналастырылған. өтініштер бойынша сенім телефоны – 1424.

 

Ш.Қорытынды бөлім

«Атырау облысы Суарнасы» МКҚК құрылымдық бөлімшелерінің қызметін ішкі талдау бойынша қорытындылар мен ұсыныстар:

Кәсіпорынның 2021 жылға арналған қызметіне ішкі талдау жүргізу нәтижесінде:

1) Кәсіпорынның құрылымдық бөлімшелерінде сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін қызметкерлерді тарту фактілері анықталмаған;

2) 2021 жылғы кезеңдегі мүдделер қақтығысы – 2021 жылғы 31 желтоқсандағы жағдай бойынша мүдделер қақтығысының жағдайлары анықталған жоқ;

3) мемлекеттік қызмет – мемлекеттік қызмет Кәсіпорынмен көрсетілмеген, лицензиялау функциялары жүзеге асырылмаған; Қоғамда бақылау функциялары жүзеге асырылмайды;

4) Кәсіпорын қызметкерлерінің заңсыз және теріс әрекеттерін әшкерелейтін материалдар бұқаралық ақпарат құралдарында жарияланбаған;

5) жеке және заңды тұлғалардан сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасау мәселелері бойынша Қоғамға шағымдар түскен жоқ;

6) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша прокурорлық қадағалау актілері болмаған;

7) Қоғамға сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар бойынша сот актілері түскен жоқ;

8) нормативтік құқықтық актілердің нормалары арасындағы қайшылықтар, қарама-қайшылықтар мен олқылықтар, нормалардың қайталануы, сыбайлас жемқорлық әрекеттерді жасау және (немесе) сыбайлас жемқорлық шешімдер қабылдауға бейімділікке ықпал ететін нормалар (нормалардағы кемшіліктер) айқындалмайды.

 

Талдаудың жалпы нәтижелері қанағаттанарлық, сонымен қатар сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою бойынша бұрын бекітілген Іс-шаралар жоспары бойынша жұмыстар жүргізілді.

Ұсыныстар:

1) Тұтынушылармен олардың Кәсіпорынның шешімдері мен әрекеттеріне шағымдану құқықтарына қатысты түсіндіру жұмыстарын күшейту, халық арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру бойынша жұмысты күшейту.

2) Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік сатып алу туралы» Заңы 39 -баптың 3-тармағының 4-тармақшалары арқылы сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен қызметтердің санын азайту.  

3) Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың талаптарына сәйкес тұрақты және жүйелі негізде сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы күресті бақылауды қамтамасыз ету бойынша жұмысты жалғастыру

4) Кәсіпорын қызметкерлерінде сыбайлас жемқорлық мінез-құлқына төзбеушілікті қалыптастыру: қызметкерлерге сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де актілерінің нормаларын түсіндіру; анықталған фактілер туралы кәсіпорын қызметкерлерінің назарына жеткізу. кәсіпорындағы және квазимемлекеттік сектордың басқа да мемлекеттік органдары мен ұйымдарындағы сыбайлас жемқорлық; кәсіпорын қызметкерлерімен түсіндірме әңгіме жүргізу.

5) Кәсіпорын қызметкерлеріне, сондай-ақ үшінші тұлғаларға алаяқтық, теріс пайдалану және Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келетін басқа да заңсыз әрекеттер жасау туралы белгілі фактілер немесе күдіктер туралы хабарлау мүмкіндігін қамтамасыз ету.

6) Кәсіпорынның сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен, сыртқы ұйымдармен, сондай-ақ азаматтармен және азаматтық қоғам институттарымен өзара әрекеттесу механизмін құру.

 

 

Құқықтық қызмет ету 

және комплаенс бөлімінің басшысы        Есенжаров Т.О.